Bilder till matilda

      Hej alla!    Idag när jag kom hem så hada mamma köpt lussekatter som vi åt och drack julmust till! Asgott! =) Det var dock min andra för i år, men lussekatter är alltid gott!         Idag i skolan så börjar jag sakna Bombina jättemycket! Jag vet inte vad som hände men jag ville bara springa därifrån och gråta. Saknar den lilla ponnyn så mycket! Hoppas att du har det bra gumman!         Igår kom Simba in ca klockan 22.30 och ena örat var alldeles blodigt! :O Han hade säkert bråkat med någon av grannkatterna. Hoppas att det inte är något farlig, men det tror jag inte.         Har väl inte så mycket mer att skriva :P    Hejdå!  

Välj vilka du vill ;)

Kommentarer
Isabella säger:

Gillar du att göra saker? Då borde du kolla in denna http://presentupplevelser.com/?p=36 tävling där du kan vinna en upplevelse

2011-08-23 | 00:15:35
Bloggadress: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback